tisdag 24 november 2009

Gävle here we come

Jag och Miilo har som hastigast gått och blivit Gävlebor, vi har flyttat hem till mami igen.
Miilo trivs bra, han har ju liksom sin livs största kärlek här i Gävle, min lilla syster Sandra. Han gör allt och lite till för henne. Jag kan ju säga att kärleken är ju inte ömsesidig, så han får hålla sig i skinnet för att inte göra henne sur xD men ibland kan han inte hålla sig ifrån henne och kryper så nära som möjligt för att mysa. Men blir för de mesta alldeles för till sig och börja jucka och nafsa på henne. Något som är absolut förbjudet.

Våran träning har stått väldigt stilla pågrund utav flytten, men jag har börjat lite smått med klickern iaf. Han förstår iaf att klick betyder godis, så långt har vi kommit. Vi tar de lilla lugna som sagt:P

Ja just ja!! Jag vägde Miilo här för nån dag sen och fick en smärre chock :O Han vägde 30 kg, Jag kan inte fatta de fortfarande, jag måste väga om han för de kan inte vara sant. För typ 2 veckor sen vägde jag honom och då räknade vi ut att han vägde 26 kg, och de har han vägt ganska länge, och jag trodde han skulle stanna där ett tag till iaf. men ack så fel man kan har :p
Så nu har jag en 30 kg hund på 9 månader :O helt sjukt, Vart ska de här sluta???

Over and out <3

3 kommentarer:

  1. oj oj oj 30 kg redan :) Stor pojke. Trevligt blogg du har :) Och du har en länk till mig ser jag, va roligt :)

    SvaraRadera
  2. Tjohoo!!! Härligt me fler Ct´s som blir Gävle bor=) Haha, trodde Rozzo va Miilo´s stora kärlek:P Känner allt för väl igen det där... Rozzo är oxå hemsk på min syrra, juckar,vägrar släppa o släpar efter när hon går, haha O Malin skriker Camilla ta bort din äckliga hund...Rozzo jag hatar dig o sen smäller hon igen dörren HAHA
    /Millan

    SvaraRadera
  3. Vad kul med flytt, men Lilo och jag kommer att sakna er...
    Hör av dig när du är nere nästa gång, jag har fortfarande en del saker till dig!

    Vi hörs/Carola
    http://www.lilotuff.blogspot.com

    SvaraRadera