måndag 8 mars 2010

Lite från oss :)

Ja de där me att blogga är inte riktigt min grej som ni kanske har märkt :P
men ni överlever nog endå!!
Med Miilo är de bra, de är full fart på han och han växt så de knakar och hela 1 år har han ju blivit, de är helt otroliga så fort de går. De va ju inte alls länge sen man var hemma hos uppfödaren Maria och gosa med alla små mini grisar. Saknar valp tiden lite faktiskt.

I helgen åkte jag, Millan och Aloka till Sollentuna och hejade på alla Capa Tosta hundar som ställes, de var jätte kul och träffa alla ägare med hundar, oj oj så fina alla hundar har blivit, dom hundarna kommer många få akta sig för i framtiden :D och alla fick mycket fina resultat, inte för att jag förstår vad dom fick, men alla sa att de var bra så då tycker ja också att de var fina resultat hahah :P

Men bara för att ja inte är så aktiv i mitt skrivande så betyder de inte att ja inte läser alla andras bloggar:) är inne varje dag och smyg kikar lite:P
Och vi håller tummar, tår och tassar att lilla Tyra fortsätter att gå mot bättrings vägen, verkligen jätte tråkigt att såna hemskheter ska hända :(

Jag och Miilo är på hundträffar varje onsdag och söndag, där alla hundar får leka och sen tar vi promenader. Ibland kan vi vara upp till 15 hundar:) himla kul och se hur alla hundar funkar ihop:) Hundgruppen har en egen hemsida där de finns bilder på Miilo och alla andra hundar:) http://www.ostershundgrupp.se




Bilden är ifrån utställningen tagen från Carola:)
Mamma Lupa, Diamon, Smilla, Leon och lilla Lilo :)




Såhär kan de se ut ibland när alla får leka och ha kul :D
Klicka på bilderna så blir dom större :D







5 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att få se kort på Miilo =) Och vad rar du är som tänker på Tyra =) Sköt om er! //Camilla&Tyra

    SvaraRadera
  2. vad kul med hundträffarna! :)

    SvaraRadera
  3. Glad Påsk!
    Nu har Lilo slutat löpa, hör av dig när du är nere i Sthlm.

    SvaraRadera
  4. Fin din Miilo är :) jätteroliga bilder när de leker i snön ^^

    SvaraRadera
  5. Min bc har även en förmåga att sticka nosen i min terriers kiss-stråle. Sen att han är väldigt pussig bör sägas :p
    Jag bor uppe på urbergsterrassen.

    SvaraRadera