måndag 12 oktober 2009

De som har hänt

Ja borde väl skriva lite här kanske :p har faktiskt inte hänt så himla mycket. Vi har varit i Gävle i över en vecka, där de inte hände så mycket. Kom hem i tisdags sen har vi inte gjort så mycket vad jag minns iaf :P Minnet bra men kort hehe:P
Sen i fredags så skulle jag och Kimmy på en fest hos Susanne så Miilo fick vara hemma hos Kimmys mamma som var snäll och var hundvakt:) Festen var riktigt kul, träffade massa nytt trevligt folk och alla var fulla och glada, som de ska vara :) Kimmys mamma och Hasse och hämta oss typ efter 3 och skjutsade hem oss :P jätte snällt.

Ja just ja, vi var barnvakt åt Joel idag:) han brukar vara lite rädd för Miilo så han fick hålla på och göra massa trix med Miilo för att förstå att han är inte så läskig som han ser ut:P och tillslut så lekte dom tillsammans:) dom var jätte duktiga båda två, man såg på Miilo att han tog de försiktigt och lugnt med Joel och lyssnade på allt han sa fast Joel knappt vågade prata för att de var så läskigt. Jag tror att Joel har fått för sig att om man viskar så blir allting mycket mindre läskigt hahah han är för söt den lilla pojken<3

Sen var de väl inte så mycket mer som har hänt den senaste tiden :P
Ha de <3


4 kommentarer:

  1. Fina Miilo!
    Kul att ni haft det bra i Gävle, kul att prova på WP.
    Vi kanske ses snart?!

    /Anna med lilla Elias

    SvaraRadera
  2. Åhhh nu har jag hittat hit till min favorit i Capa Tostas andra kull nämligen Miilo!!! Åhh han är bara för läcker! WOW vad han vuxit! Jag gillar honom sååå mycket! Maria skvallrade till mig i lördags när vi träffades på uppfödamötet att "nu har Miilo en sida Cathi" och jag blev sååå glad men kanske ni haft sidan en längre tid?!?! strunt samma nu har jag sett den och jag länkar den direkt till min, hoppas det är ok?
    Pussa massor på Miilo från mig! och jag hoppas vi ses vid tillfälle. Kramar från Cathi med Fender och Puma.

    SvaraRadera
  3. Halloj! Du får gärna köpa säcken, 100kr blir bra =)Kommer du den 23e? Jag skulle ju kunna ta med mig säcken då isåfall. Det ordnar sig, annars får jag svänga förbi Södertälje någon dag. Hoppas allt är bra med dig och Miilo! /Camilla & Tyra

    SvaraRadera
  4. Hej hej! ville bara visa att jag hittade jättesöta hundjackor här: http://pawshop.se/products_new.php :-) kram jossan

    SvaraRadera