fredag 16 oktober 2009

Miilo är en liten fegis

Miilo när han var 9-10 veckor:)

Jag och Miilo tog vårt pick och pack å åkte hem till pappa i Östervåla:) De var ett tag sen vi var här nu, så de var dax och ta sig en tripp hit. Miilo vart inte så himla välkomnad av av surtanten Azzi som bara är grinig hela tiden :P men de bryr sig inte Miilo om han bara försöker trigga upp henne till lek hela tiden och fårbara munhugg tillbaka, och då lägger han sig som en vante på backen :P så han har lite respeckt för henne iaf men så börjar han om igen efter ett tag med samma visa:P de ser lite roligt ut måste jag säge:P Och hälsa på grisarna fick han göra men de var tydligen ström på stängslet så han fick sig en liten stöt och skreck till:P de var väl nästan lika bra de så att han inte får för sig att springa dit och skrämma livet ur stackars grisarna:P


Jag har börjat märkt att Miilo är en liten fegis :O de behövs inte mycket till för att han ska rygga undan, man behöver bara gå emot han med tillexempel armarna uppe i vädret och han vänder om och springer iväg. De är nått nytt som han har börjat med, och jag hoppas att han växer ifrån sig de för en feg hund vill ja inte ha:P

När vi är ute och han ser nått som är jätte läskigt då går jag fram till den för att visa att de inte är farligt, då vågar han sig fram och kolla vad de är :P

Jag hoppas verkligen att de är en fas han går igenom just nu bara :P


De var lite från oss, hoppas de är iaf nån som läser :P

2 kommentarer:

  1. "Mormor" kikar alltid in o kollar läget :)Hoppas det gick bra med hästbesöket idag, så att han inte får för sig att han kan leka med dom oxå:)

    SvaraRadera
  2. Hallå på er :)

    Ser att lilla goa Miilo har kommit in i en spökperiod :)
    Nova har också var lite larvig, som t.x.e för små löv som blåser upp! Jätte läskigt! Hihii...
    Många varma kramar på er..
    Mvh
    Åsa Cindi & Nnova

    SvaraRadera