lördag 3 oktober 2009

Miilo och Smilla är in Löv

Miilo och Smilla myser <3


I fredags var jag till Uppsala och gjorde min sista grej i skolan, så nu är de äntligen ingen mer skola för min del :D man kan säga att jag har tagit studenten igen ( minus festen och presenterna).
Så nu behöver jag aldrig mer åka till skolan nå mer :D fast jag vet att jag kommer åka dit och hälsa på om jag känner mig själv rätt så:P
Jag, Emina och Emelie drog en tur med Emillis mini pärla först till Gränby sen till donken :P satt och tog igen massa old time memories, de var länge sen man skratta så gott xD man har verkligen hunnit med mycket på 3 år. När man tänker efter så sakar man faktiskt dom tiderna, nått man kanske försöker förtränga lite ibland :S

Men sen skjutsade vi Emina till stan och jag och Emelie drog vidare till Gävle. Jag han nästan inte komma innanför dörren så skulle jag gå igen:P tog med mig Miilo och gick hem till Emelie och hälsade på. Miilo fan sin livs största kärlek där <3 en flatcoat tik på 6 år, de var verkligen kärlek i första ögonkaste:P hehe efter mycket bus och lek så blev dom trötta tillslut och somna på samma filt och myste, de var riktigt gulligt må ja säga:)
Och Miilo skötte sig konstigt nog väldigt bra inne hos Emelie, jag trodde han skulle riva hela huset och sen försöka revir markera men inget alls:) Ibland kan man vara stolt över sin lilla gris ( Men de är sällan) hehe

Nej nu ska jag försöka få liv på mig själv och göra nån nytta idag:P
Ha de bäst<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar