onsdag 21 oktober 2009

En trött Miilo

Jaha nu sitter man här vid datan och har inget och göra och trött är man inte heller, humm de är ju tur att man har en hund som kan roa en iaf :P han sitter precis brevid mig och tittar på mig med sina röda trötta ögon och lägger upp tassen på mitt knä, de ser ut som han säger "kom nu mamma de är lägg dax för länge sen " och så gnyr han som en liten gris. Han är lite söt ibland må jag säga :)
Ne de kanske är dax och sova endå vi ska upp imorrn oxå :) vi ska ha fotspa här hemma med kusinen, ska bli kul :) sen har jah och Miilo en lååång resa hemåt tillbaka till Södertälje igen, de är de västa med att bo så längt bort från familjen alla lååånga resor :/ Usch ja..
Ne nu får sova så gott folket :)
Peace<3

3 kommentarer:

  1. Nu har jag kopierat länken till din blogg, så jag kan följa dig o Miilo från min dator oxå :) Låter härligt med fotspa :) Hälsa lilla grisen från mormor o packa ihop era saker o flytta närmare vet jag :) Finns nog jobb för både dig o Kimmy här i krokarna :)

    SvaraRadera
  2. Jag håller me morsan din;) Flytt närmre Gävle:P

    /Millan&Rozzo

    SvaraRadera
  3. Nu har vi också skaffat oss en blogg, www.lilotuff.blogspot.com
    Promenad i veckan?

    SvaraRadera