måndag 21 september 2009

Är hemma hos syster yster:)

Jag och Miilo är hemma hos kära syster och Erik :) Alltid lika kul och åka hit.
Jag Lina och Miilo tog en runda runt deras fina skogs område som dom har bakon deras lägenhet och efter en bit kom vi till ett stort öppet fällt, där ja släppte Miilo de var mörk och vi såg inte så värst mycket men vi hörde att de var lite folk en bit framför oss så ja kopplade han så han inte springer dit och skrämer livet ur dom med sina pussar :P hehe

Men de kom två lösa hund från ingenstans så jag frågade om ja fick släppa Miilo lös och gjorde de, så dom sprang runt som galningar en liten stund :) de var en Shida valp på 5 månader och en schäfer på 2 år så de funka:) Miilo kände sig lite underlägsen me två som var på han så vi stannade inte kvar allt för länge:P

På vägen hem fick Miilo syn på en jätte stor padda som han tycker var jätte kul när den hoppa men när han fick tag på den i munnen var den inte så himmla kul längre, de smakade inte så värst gått:P och han börja tugga fradga så han såg ut som en tomte xD hahah
Men de va lite synd om han för han såg så ledsen ut:S hoppas han lärde sig en läxa av sin hemska upplevelse:P
men vart lite orolig att de kanske är farligt och slicka på paddor :S hoppas inte de :)

Bilder kommer sen på våram amstaff träff från i lördags och hund dagen från i söndags, har inte haft tid och lägga upp dom:)

Ha de så länge:)

2 kommentarer:

  1. Kul att Miilo fått en egen blogg!!! Den kommer vi följa.
    Vi ses snart!
    Martina&Leon

    SvaraRadera
  2. Okej, nu testar jag återigen =) Som du redan vet tycker jag det är superkul med Miilos blogg, som den tvättäkta hundnörd jag är så tycker jag det är så kul att följa bloggar =) Tyra pussade också på en stor padda i somras, har någonstans i bakhuvet att det inte är så bra för hundar att göra det, men vet inte om det stämmer. Hur som helst så drack hon som en galning efter det, men hon hoppade över själva fradgan *skrattar* Kommer du den 29e till Solna? Vore jätte roligt!//Camilla&Tyra

    SvaraRadera