onsdag 23 september 2009

Våran helg med mycket hundar:)


Nu kommer lite uppdatering från helgen då vi hade fullt upp både Lördagen och söndagen:)

Lördag:
Jag ringde Carola ägaren till Lilo som är syster till Miilo, och frågade hur hon skulle ta sig till stockholm då vi skulle på en amstaff träff, och de var ganska så tur att jag ringde för hon hade fått för sig att de på på Söndag, så då blev de stress för hennes del för att hinna. Jag, Kimmy och Miilo tog tåget och mötte upp Carola och hennes dotter Natalie i Rönninge och så fortsatte färden:)

Miilo var som ett otämjbart odjur då Lilo bus löpte så jag hade de inte lätt och jag kände efteråt att jag stressade och hetsade upp mig alldeles för mycket för att Miilo var helt galen, drog och slet i mina armar som om de var trasor, men de är lätt och vara efterklok som man bruka säga.

Väl framme så var de bara och försöka leta upp hund gården som vi skulle mötas på. så vi fick fråga runt lite som turiset:P hehe Men vi var där i tid iaf så vi gick in på gården och släppte odjuren så dom kunde springa av sig innan alla andra kom. När alla var där så blev de 5 stycken hundar och alla förutom två var tikar och såklart så löpte alla :S ingen lätt för lilla Miilo att hålla koll på alla damer.

De var mycket trevligt folk och hundar, vi var där ett tag sen gick vi och fikade på ett kaffe i närheten. Sen var de bara att färdas hemåt igen:)

Lite bilder från dagen:)

Elias 4 månader
Baby 9 månader och Elektra 2 år
Syskonen Lilo och Miilo 7 Månader
Hahah fråga mig inte var han gör för jag vet inte riktigt
själv men den bjuder han på xD


Söndag:
Åkte vi till hund dagen i Stockholm, vi blev lite sena så vi han bara se den sista hundparaden i en halvtimme ungefär, men vi hittade på Leif med Baby och Agge med Bosco (amerikans bulldog) och hennes dotter.
Så vi tog en fika och prata lite sen gick vi till station och åkte hem de blev inte så långvarit men jag tror inte Miilo hade orkat så mycket mer, så vi kom hem i skaplig tid iaf och Miilo sov resten av dagen:)


3 kommentarer:

  1. Hahaha, va sjutton gör miilo me tungan? Garvade som f-n när jag såg bilden=) Men söt e han;)

    Ha d så bra!!
    /Millan&Rozzo

    SvaraRadera
  2. Men lilla gubben, hur ser han ut våran sötis :) Kram från mamma & Sandra

    SvaraRadera
  3. Hej Malin,
    Tack för sällskapet i lördags, Lilo sov hela söndagen...
    Fina bilder, men så är dom syskon!
    Vi ses
    Carola & Lilo

    SvaraRadera