fredag 18 september 2009

Lite om mig :)

Jag tänkte skriva lite om mig själv och vad jag gör om dagarna:)
Jag heter då Malin som ni kanske har lista ut :) tog studenten nu i somras från djurvårdslinjen i Uppsala.
Efter studenten flyttade jag illa kvickt till Södertälje där min pojkvän bor, kommer annars ifrån en sketen håla som heter Söderfors som ligger en bit utanför Tierp.
Just nu gör jag tyvärr inte så mycket om dagarna försöker hitta jobb men går inte vidare värst bra. För att fördriva dagarna så åker jag runt ganska så mycket till släkt och vänner, och så klart blir de mycket mys med lilla Miilo, tränar även en del med Miilo lite vanligt vardagslydnad. men just nu så står det ganska så stilla då jag inte kommer på så mycket och göra. Skulle vilja gå en kurs till men pengarna räcker inte till tyvärr :(

Ja de var lite om mig och var jag gör om dagarna:)
Ha de :P

1 kommentar:

  1. oj blev någe fel! Skulle bara säga OTROLIGT fin vovve du har :)

    SvaraRadera